Do licytacji przystępujemy z chwilą zaksięgowania wpłaty kaucji przez klienta i jest to 10% licytowanej kwoty pojazdu. Jest to forma zabezpieczenia obu stron na wypadek gdyby klient zrezygnował z zakup samochodu po wygranej licytacji. W przypadku, nie wygrania konkretnego egzemplarza, po uzgodnieniu z klientem kaucja przekazywana jest na poczet licytacji następnego pojazdu lub jest zwracana na wskazane konto.
Prowizja domu aukcyjnego to kwoty rzędu od 300 – do 1300 USD.
Uwarunkowana jest ona od ceny końcowej za jaką wylicytowaliśmy pojazd:
Opłaty jaką ponosi klient za fracht morski samochodu osobowego to kwoty od 750 $ do 1150 $ zaczynają się od 750 $ i mogą wynosić nawet 1150 $ a motocykla i quadów to od 375 $. Kwota ta determinowana jest przez miejsce w jakim wylicytowaliśmy pojazd a skąd będzie ono transportowane droga morską do portu w Bremerhanen,
Opłaty celno-skarbowe
Cło
Vat – 19% uiszczamy w Niemczech
Akcyza
Cena transportu samochodu do Polski na wskazany przez klienta adres wynosi 2000 zł, .
Zważywszy na fakt ze kupowane przez nas samochody, są licytowane na aukcjach a wiec i kosztorys sporządzany przez nas jest kosztorysem szacunkowym. Zapewniam jednak Państwa, ze z naszej strony dokładamy wszelkich starań, by górna granica budżetu wyznaczona przez klienta nie została przekroczona. Faktem jest, ze całkowity koszt zakupu pojazdu, importu i jego naprawy nigdy nie przekracza początkowo deklarowanego …..jeśli takie zdarzenie ma miejsce, to jest on zwykle niższy bo przecież każdy z nas lubi miłe niespodzianki zwłaszcza jeśli dotyczą one naszych finansów
Dzięki wiedzy jaką podzielimy się z klientem, może on w łatwy sposób ustalić, całkowity koszt importu samochodu z USA oraz porównać tą ofertę z adekwatnymi, oferowanymi w PL,