Możecie Państwo osobiście szukać swojego wymarzonego auta z Stanów Zjednoczonych lub Kanady, zalecamy jednak by już na tym etapie współpracy, zlecić nam znalezienie odpowiedniego egzemplarza. Wytypowany przez Państwa pojazd jest weryfikowany pod kątem historii wypadkowej, historii serwisowej. Samochody sprawdzane są w bazie Carfax, Autocheck oraz innych programach. Pozwala nam to uzyskać informacje o rzeczywistych przebiegach czy poprzednich właścicielach. Daje nam to pewność, że dokonany zakup spełni oczekiwania przyszłego nabywcy.
Na tym etapie uzgadniamy z Państwem kwotę jaką chcieli by Państwo przeznaczyć na samochód. Sporządzamy dla Państwa kosztorys, wyliczając całkowity koszt zakupu pojazdu, transportu „pod dom”, opłat celno-skarbowych, ewentualnie naprawy i rejestracji.
Na aukcjach występuje też opcja „Kup teraz”– oznacza to, że akceptując cenę sprzedającego za konkrety pojazd, możemy dokonać zakupu z pominięciem licytacji.
Po ustaleniu szczegółów, podpisujemy umowę z Państwem oraz prosimy o uiszczenie kaucji- zwykle jest to 10% całkowitej kwoty, która zabezpiecza zarówno nas, jak i klienta. Kaucja jest formą zabezpieczenia na wypadek wycofania się klienta z zakupu pojazdu po wygranej licytacji– serwisy aukcyjne zawsze nakładają karę za taki akt. Jeżeli nie uda nam się wylicytować danego pojazdu, kaucję możemy przeznaczyć na poczet następnej licytacji lub niezwłocznie i w pełni zwrócić ją Państwu na wskazane konto.
Jeśli uda nam się wylicytować wybrany przez Państwa samochód, zobowiązani jesteśmy wspólnie z Państwem do zapłaty za pojazd. Pełną kwotę stanowi cena zakupu oraz prowizja domu aukcyjnego, którą to powinniśmy przelać do 2 dni roboczych (w przypadku spóźnienia dom aukcyjny nalicza na nam karę za każdy dzień zwłoki). Płatności dokonujecie Państwo poprzez wykonanie przelewu na podane konto domu aukcyjnego w USA – na życzenie służymy pomocą w tym, jak założyć konto walutowe przez internet, by bez dodatkowych opłat przelać środki za zakupiony pojazd.
Po zaksięgowaniu opłaty za pojazd, uruchamiamy proces transport samochodu do Polski. W chwili odbioru samochodu z placu aukcyjnego otrzymujemy zdjęcia wylicytowanego samochodu od naszego kierowcy. Następnie samochód trafia do najbliższego portu w Stanach Zjednoczonych (obsługujemy porty Nowy Jork, Savannah, Norfolk, Miami, Houston, Los Angeles, Chicago, Seattle, Toronto, Anchorage). Po załadowaniu, kontener z samochodem wysyłany jest do portu w Bremerhaven. Klient w chwili zakupu samochodu otrzymuje link, gdzie będzie mógł śledzić status swojego pojazdu. Po około 4-5 tygodniach od wygrania pojazdu, samochód jest już w porcie w Niemczech. Zajmujemy się kompleksowo odprawą celną a Klient otrzymuje dokumenty pojazdu drogą kurierską ,są one potrzebne podczas rejestracji. Gdy odprawa celna dobiegnie końca, Klient otrzymuje fakturę z urzędu celnego którą należy opłacić przelewem na wskazane konto w Niemczech.
Po wniesieniu opłat celno-skarbowych, nasi kierowcy uruchamiają procedurę transportu samochodu do Polski w wyznaczone przez Państwa miejsce.
Po upłynięciu 7-8 tygodni od chwili wygranej licytacji, pojazd Państwa stoi „pod domem”. Z chwilą dostarczenia samochodu pod wskazany adres, pobieramy od Państwa prowizję za naszą kompleksową usługę w wysokości 3000 zł netto bez względu na cenę zakupu pojazdu. Jeżeli zechcecie Państwo , abyśmy zorganizowali naprawę pojazdu, na stałe współpracujemy z wyspecjalizowanym warsztatem który chętnie zajmie się tą usługą W cenie nasze usługi przygotowujemy dla Państwa tłumaczenie dokumentów oraz opinię rzeczoznawcy. Dokumenty te są niezbędne w celu dokonania rejestracji pojazdu w PL..
Chcielibyśmy zaznaczyć, ze cechuję nas ogromna rzetelność i indywidualne podejście do każdego klienta. Dbając o naszą markę, zawsze dokładamy wszelkich starań, by zakupiony przez Państwa pojazd służył wam przez wiele lat a Państwo rekomendowali nas wśród swoich najbliższych i znajomych….